Reklamace

Reklamační rádce

 Poškozené zboží

1. Zásilku jste nepřevzali

Při přebírání zásilky od dopravce si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. V případě zjevně poškozené zásilky, ji od dopravce nepřebírejte.


2. Zásilku jste převzali

Je vaše zásilka po převzetí poškozená? Do 24 hodin od převzetí nás kontaktujte na e-mailu info@loftika.cz. Do předmětu uveďte „Poškozená zásilka - číslo obj.“ a do přílohy přidejte fotky poškozené zásilky. V případě nereklamování poškozené zásilky do 24 hodin, dopravce reklamaci neuzná.

Reklamace

Adresát (prodávající):

Internetový obchod: www.loftika.cz

Společnost: Nixi s.r.o 

se sídlem Václavské náměstí 834/17,

110 00 Praha 1, 

IČO 27581471, 

zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn.C 114951 vedeném u Městský soud v Praze,

e-mail: loftika@seznam.cz

telefonní číslo +420 736 606 981

 

Reklamace a její průběh

Reklamaci je možné uplatnit osobně nebo poštou. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupil u loftika.cz (postačí i číslo objednávky nebo doklad o zaplacení).

Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace, a to i v případě, že reklamace bude vyřízena na místě zamítnutím (např. z hygienických důvodů) a zboží nepřevzato.

Osobní předání 

Vámi zakoupené zboží můžete vrátit i na naší provozovně na adrese:

Nixi s.r.o.

Nádražní, 401,

250 64 Hovorčovice, Praha-východ

Pokud nebude váš požadavek vyřízen přímo na místě, bude vámi vrácené zboží postoupeno k posouzení našemu reklamačnímu oddělení.

Doručení na adresu

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete zásilku na adresu: 

Nixi s.r.o.

Nádražní, 401,

250 64 Hovorčovice

Do zásilky přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží, který je volně ke stažení na internetových stránkách loftika.cz  zde: Formulář pro uplatnění reklamace

V případě uznání reklamace, vám budou účelně vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení o podání zásilky / předání dopravci. V žádném případě však nezasílejte reklamované zboží na dobírku.

O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými e-maily, které vás upozorní na to, že vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, příp. zamítnuta, že vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout.

Neuvedete-li nebo odmítnete-li uvést svoje kontaktní údaje (telefonní kontakt nebo e-mail), potom jste srozuměn s tím, že se o vyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě, budete zajímat sám a pokud tak neučiníte, musíte snášet důsledky, které pro vás z vaší nečinnosti v tomto směru plynou.

Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář stáhnete zde: Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplněný formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat na info@loftika.cz, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).