Reklamace
Reklamační rádce
Poškozené zboží
1. Zásilku jste nepřevzali
Při přebírání zásilky od dopravce si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. V případě zjevně poškozené zásilky, ji od dopravce nepřebírejte.
2. Zásilku jste převzali
Je vaše zásilka po převzetí poškozená? Do 24 hodin od převzetí nás kontaktujte na e-mailu info@loftika.cz. Do předmětu uveďte „Poškozená zásilka - číslo obj.“ a do přílohy přidejte fotky poškozené zásilky. V případě nereklamování poškozené zásilky do 24 hodin, dopravce reklamaci neuzná.
Reklamace
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.loftika.cz
Společnost: Nixi s.r.o
se sídlem Václavské náměstí 834/17,
110 00 Praha 1,
IČO 27581471,
zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn.C 114951 vedeném u Městský soud v Praze,
e-mail: loftika@seznam.cz
telefonní číslo +420 736 606 981
Reklamace a její průběh
Reklamaci je možné uplatnit osobně nebo poštou. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupil u loftika.cz (postačí i číslo objednávky nebo doklad o zaplacení).
Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace, a to i v případě, že reklamace bude vyřízena na místě zamítnutím (např. z hygienických důvodů) a zboží nepřevzato.
Osobní předání
Vámi zakoupené zboží můžete vrátit i na naší provozovně na adrese:
Nixi s.r.o.
Nádražní, 401,
250 64 Hovorčovice, Praha-východ
Pokud nebude váš požadavek vyřízen přímo na místě, bude vámi vrácené zboží postoupeno k posouzení našemu reklamačnímu oddělení.
Doručení na adresu
V případě, že budete zakoupené zboží zasílat poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete zásilku na adresu:
Nixi s.r.o.
Nádražní, 401,
250 64 Hovorčovice
Do zásilky přiložte vyplněný formulář pro vrácení zboží, který je volně ke stažení na internetových stránkách loftika.cz zde: Formulář pro uplatnění reklamace
V případě uznání reklamace, vám budou účelně vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení o podání zásilky / předání dopravci. V žádném případě však nezasílejte reklamované zboží na dobírku.
O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými e-maily, které vás upozorní na to, že vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, příp. zamítnuta, že vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout.
Neuvedete-li nebo odmítnete-li uvést svoje kontaktní údaje (telefonní kontakt nebo e-mail), potom jste srozuměn s tím, že se o vyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě, budete zajímat sám a pokud tak neučiníte, musíte snášet důsledky, které pro vás z vaší nečinnosti v tomto směru plynou.
Formulář pro uplatnění reklamace
Formulář stáhnete zde: Formulář pro uplatnění reklamace
(vyplněný formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat na info@loftika.cz, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).